Меню сайту

Категорії розділу
На допомогу вчителю [3]
Дитячий садочок [4]
Позакласна робота [8]
Візитки класів [4]
Наочність для учнів [5]
Методична робота [2]
Розробки уроків [1]
Матеріали для дистанційного навчання [4]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Русаківське НВО "загальноосвітня школа І-ІІ ст. - дитячий садок"


Четвер, 23.11.2017, 20:24
Головна » Файли » Розробки уроків

Узагальнення та систематизація знань учнів. Додавання і віднімання в межах 10.
[ Викачати з сервера (2.04Mb) ] 27.11.2014, 14:15

       Тема. Узагальнення та систематизація  знань учнів. Додавання і віднімання в межах 10.

     Мета: узагальнити та закріпити знання учнів з вивченої теми, удосконалювати навички усної лічби, вміння розв’язувати приклади і задачі на знаходження суми і різниці, порівнювати числа і вирази; розвивати творче мислення та увагу.

     Обладнання: презентація, індивідуальні картки, кольорові олівці.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

     Встали всі рівненько,

     Усміхнулися гарненько.

     Не дрімати, не лежати,

     Лише думати і працювати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (слайд 1).

     - Сьогодні ви маєте бути особливо уважними та старанними, тому що ми будемо перевіряти ваші знання. Урок наш буде незвичайний, а допоможе зробити його незвичайним комп’ютер та ось ця дошка.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  • Усна лічба (слайд 2).

   - Що цікавого ви помітили при лічбі?

  • Математичний диктант (слайд 3).

1. Запишить число, що передує числу 4.

2. Запишить число, що слідує за числом 7.

3. Збільшити число 5 на 1.

4. Зменшити число 10 на 1.

5. Знайдіть суму чисел 6 і 1.

6. Знайдіть різницю 9 і 5.

7. Запишіть  сусідів числа 4.

(3, 8, 6, 7, 9, 4, 3, 5)

  • Чарівний ланцюжок (слайд 4)

9-1-2-2-1=3

- Скільки всього одиниць відняли? (6)

  • Складання та розв’язування задач (слайд 5-6)
  • Кругові приклади (слайд 7)

 

9-1=8             8-1=7           7-2=5

5+1=6            6-2=4           4+6=10         

10-7=3           3+6=9

  • Фікультхвилинка (слайд 8)
  • Самостійна робота (слайд 9)

«Часу не марнуємо, самостійно працюємо»

І варіант

     9-3=               7+1+1=

6+4=             10-1-1=

ІІ варіант

8-4=              9-1-1=

   5+4=             6+1+1=

  • Рівність або нерівність (слайд 10)

0<8   7>6   0=0   10=10  9>1   4<5

  • Рахунок предметів (слайд 11)

- Скільки на малюнку предметів? (10)

- На які множини можна поділити ці предмети? (Множина квітів та множина тварин)

- Скільки підмножин у множині квітів? (6)

- Скільки підмножин у множині тварин? (4)

  • Робота з геометричним матеріалом (слайд 12)

- З яких геометричних фігур складається малюнок? (Трикутники, шестикутник, чотирикутники)

- Скільки трикутників? (3)

- Скільки чотирикутників?(4)

- Скільки шестикутників? (1)

V. Підсумок уроку.

     - Яке завдання найбільше вам сподобалось?

     - Чия відповідь вам запам’яталася?

     - Сподобався вам урок?

     - Молодці! Дякую всім за працю!

 

Вчитель початкових класів: Богданович Тетяна Валентинівна

Категорія: Розробки уроків | Додав: Zaj
Переглядів: 244 | Завантажень: 24 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання
  • Іванківський відділ освіти
  • Іванківський ЦДЮТ






  • Наша адреса:
    вул. Леніна 9
    с. Русаки
    Іванківський район
    Київська область 
    07252